جزئیات جدید از انفجار تروریستی کرمان | تعداد مجروحان به ۲۱ نفر رسید + اسامی بیمارستان‌ها

رئیس اورژانس کرمان گفت: مجموع تعداد مصدومان بستری انفجار تروریستی در بیمارستان‌های شهر کرمان به ۲۱ نفر رسیده که دو کودک زیر ۱۵ سال نیز در بیمارستان لقمان حکیم و بقیه الله تهران بستری هستند.
جزئیات جدید از انفجار تروریستی کرمان | تعداد مجروحان به ۲۱ نفر رسید + اسامی بیمارستان‌ها
کد خبر : ۵۴۰۹۲

رئیس اورژانس کرمان گفت: مجموع تعداد مصدومان بستری انفجار تروریستی کرمان در بیمارستان به ۲۱ نفر رسیده است که ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.


سید محمد صابری با اشاره به تعداد مصدومان باقی‌مانده و بستری در زمان حاضر حادثه تروریستی کرمان در بخش‌های ویژه و عادی بیمارستان‌ها تا ساعت ۶ صبح امروز بیست‌وچهارم دی‌ماه، اظهار داشت: مجموع تعداد مصدومان بستری این حادثه در بیمارستان‌های شهر کرمان به ۲۱ نفر رسیده است که دو کودک زیر ۱۵ سال نیز در بیمارستان لقمان حکیم و بقیةالله (عج) تهران بستری هستند.

وی بیان کرد: این مصدومان در ۱۰ بیمارستان شهید باهنر، افضلی‌پور، شفا، پیامبر اعظم (ص)، سیدالشهدا (ع)، حضرت فاطمه (ع)، امام حسین (ع) و راضیه فیروز کرمان و لقمان حکیم و بقیةالله تهران تحت درمان قرار دارند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: از میان ۲۱ مصدوم فعلی این انفجار، ۷ نفر زن، ۵ نفر مرد و ۹ کودک زیر ۱۵ سال هستند که در بیمارستان روند درمان خود را طی می‌کنند.

صابری با اعلام اینکه از بین ۲۱ مصدوم این حادثه که هنوز در بیمارستان‌ها بستری هستند ۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و ۱۲ نفر در سایر بخش‌ها بستری هستند و تحت درمان قرار دارند، گفت: ۶ نفر از مصدومان به دستگاه متصل هستند و ۳ نفر نیز در آی‌سی‌یو تحت نظر قرار دارند.

ساعت ۱۴:۵۰ دقیقه و ۱۵:۱۷ دقیقه بعدازظهر ۱۳ دی‌ماه همزمان با چهارمین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد، دو حادثه تلخ و خونبار که منجر به شهادت و مصدوم شدن تعداد زیادی از زائران مزار حاج قاسم شد.

جزئیات جدید از انفجار تروریستی کرمان | تعداد مجروحان به ۲۱ نفر رسید + جدول بیمارستان‌ها

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر